kompis med natacha peyre

godmorgon hoppas ni har vaknat med guldklimpar i mun allihopa(om inte så "if you find your self in a hole, the first thing to do is stop digging" och klä av er nakna i strumplesten och rulla er i solen bästa starten på en fantastisk dag har själv testat.. eller ska kanske ? ) 
den lilla skara som läser denna blogg, jag förmodar att ni är söta som solmogna skorpor en svensk sommar med lite hallonsaft, ni måste väl ändå ha lite önskemål eller mööjligtvis åsikter? tummen upp eller tummen ner eller långfinger åt oss ? shit liksom bara ge era åsikter vi har terapeuter&varandra som ställer oss till rätta om ni skulle såra oss så vi kommer vara back on the road ändå och inte hota med att lägga ner bloggandet liksom (lägg märke till att vi har terapeut och inte dillar om ngt jävla "you can talk all you want cause my skin is really thick"-snack, vi är humans with feelings precis som alla andra & tillhör den skaran som vågar erkänna't )

Förresten läste ett modernt ordspråk på min väninna natacha peyres blogg som löd nej förresten det är ett bert citat hur fan kunde jag blanda ihop detta hmm aja det återstår att se citatet löd iallafall " det viktigaste är itne att kämpa väl, utan att vinna"  liksom huh jaa den som säger annat har väl inte riktigt fattat grejen med att tävla och jag vet inte varför jag kom och tänka på det men ja . ja alltså vänskapen mellan mig och natacha peyre var väl bara önsketänkande eller kanske en vision ?!
iallafall idag strosar jag till skolan i lätt vemod i min kropp för att det snart är över ja jag erkänner jag kommer sakna skolan(med det menas människorna i skolan inte byggnaden för er som fick ett frågetecken som klättrade upp på fontanellen) men inte såååå mkt för heerre sikken sommar vi har framför osss !!!!!!!!11one

raringar hålll ut fred är frisk vilken timme och dag som helst och då bjussar vi på marsipanrosen på tårtan liksom fattar man den metaforen så vet man att de är något alldeles utsökt
nu ska vi alla ha en underar 31 maj för imorgon är det juni såå passa på och njut av sista maj-dagen på hela2010 för den komemr aldrig igen !!! cyber-kramar phil

förblindas för bövelen inte av bilden ibland får man en kick av att pluta sexigt med läpparna ett hett tips för bad-lip-days !

Kommentarer
Postat av: hannis

hey sweetie I love it all ready

2010-05-31 @ 21:31:40
URL: http://mydreamsneverend.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0