inspirationkällan i bergslagen

tjofiol hola por favor  kreativiteten flööööööööööödar(åtminstone i måttliga mängder) men fredrika befinner sig ju som bekant inte i sitt friskaste tillstånd MEN frisknandet är på G och jag kan höra papapa americano(we no speak americano) i vindens sus några minutkilometer härifrån herremingrundare må hon vara frisk snarast ! Jag längtar så jag snart klättrar på mina tjusiga väggar här hemma i mitt slott tills vi kan bjussa på ett rykande färskt avsnitt..FÖRSTA avsnittet i vår produktion som ännu är odöpt okej men orsaken till denna abstinens och längtan är nog för jag större delen av kvällen spenderat i inspirationens källa,youtube, the real men : Filip och Fredrik. Det här är något som får mig att vrida mig av skratt och längtan ,det här är en dröm som kommer att gå i uppfyllelse inom en snar framtid krama ur saften ur era strumpor för här kommer det en bland dagens favoriter :


kram filippapippa hehe kinkystyle eh ursäkta nej sånt håller vi itne på med förresten kram och puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAH oh hääääääää

2010-05-31 @ 19:03:23
URL: http://sofiaahrnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0