FILLE OCH FREDDAN RULLAR GENOM LIVET.

nu kanske ni tänker, FAN NI ÄR INTE ALLS ROLIGA, då tänker jag HALLÅ HAR VI FÖRSÖKT VARA ROLIGA ÄN? nej juste det. bloggen må ha haft sin premiär, men inte har humorn ännu intagit den på max level. upptakt mina damer och herrar.  vad vore mat utan förrätt och efterrätt? vad vore sex utan förspel?  vad vore en rerfräng utan en brygga? jag säger det, det kommer.

dessutom har vi ännu inte blivit arbetslösa. den 2:e respektive den 4:e smällar det! därefter kan ni klaga (MEN DET LÄR NI JU INTE GÖRA!) och måste bara säga att jag är förvånad över besökstatistiken, den är sådär god. en försmak av livet som populär och känd.

söndagens planer: att hitta den perfekta autografstilen! lär ju inte dröja länge innan småbarn, äckliga män i 40års åldern som söker fru, snygga killar med bränna, fjortisar som vill skryta på sina bloggar om att de stött på fille och freddan, mm alla som helt enkelt kommer att  stå i kö och utländska turister säger PHOTO PLEASE på kass engelska som ber om en kram och autorå! får börja ha med mig sprit i väskan, ni vet handsprit, för lär ju få mycket äckliga basciller från personerna som man måste artigt hälsa på. för hallå? att vara känd är ett jobb (en livstil med många fördelar GRATIS DRINKAR WOHO!)

när jag tänker tanken måste jag nog skriva in mig på taekwondo/karate, kissie lär ju vilja ha en catfight. menar ju inte att jag inte skulle ta ner henne med en gång, utan vill ju göra det med stil. det kan också skrivas in på att göra en tråkig söndag!

fille sover, änna dags för mig att också göra likt så. chaobello





Kommentarer
Postat av: Sofia

gullig blogg, jag tror minsann att jag är filippas och fredrikas största fan hhihihi :$$$$$$:$

2010-05-30 @ 17:54:21
URL: http://sofiaahrnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0