vad man kan göra för 180 kronor

hjälp jag tycker det är jättmysigt med regnet , jag älskar sommarregn och svensk sommar honestly ! ja gud jag har haft en såndär fantastisk dag
fram tills jag steg in på sportlife och drog mitt lilla kort varpå receptionisten påpekade att jag hade en skuld på 180 kronor för att kan missat tre pass 2 pga västtrafiks ickepunktliga busschaffisar och 1 för sportlifes efterblivna retardsmejl en minut innan passets början HEJ DU HAR FÅTT EN RESERVPLATS . MM JAG KAN TRANSPORTERA MIG BARA SÅ .  180 spänn  det är liksom 3 sushi-luncher , 6 st feting godispåsar , NÄSTAN tre månaders spotifypremium, 3 årsförbrukningar av kondomer på ungdomsmottagningen, 1/3 fritidskort, 15 LÄKEROL ACEROLA PAKET, 73 provsmakningsturer på maxi eller varför inte EN FET BIOKVÄLL PÅ BERGAKUNGEN ? ELLER resan till stockholm den 19 juni (kronprinsessans bröllop) ah eller så betalar man sin skuld på sportlife och missar allt det där suck a duck... sportlifetjejen tro inte att du ser snäll ut bara för du försöker lägga huvudet på sne lite förlåtande och plocka upp dina hundögon i fickan och trycka in dem i hålen ovanför kinderna . nej förlåt du ta det inte personligt inte ditt fel , var ju västtrafik och den som sände ut mejlen som var tards som borde komma och gottgöra mig .. hmm jag önskar mig ett par gröna hunter-stövlar(tretorn om ni inte har allt för mkt cash i plånboken,blir glad i vilket fall bara de är gröna och snygga och sköna och håller att användas överallt från bondgården till citylivet) mm jag har alltid velat ha ett par rayban-brillor också hihi och de där tjusiga skorna på michaela fornis blogg ni kan mejla till mejladressen under kontakta oss så får ni en adress att sända gåvorna till och självklart får ni lite plats här i  bloggen som tack för gottgörandet och alltsammans har tillslut blivit en GOD cirkel !

nej eftersom att jag faktiskt inte är någon materialist så ska jag gottgöra mig genom att umgås med mina söta gummor/töser/tjejer fredrika och hemlig-tös vi ska för en gångs skull ta det chill med fillllm mm vi måste faktiskt vila ibland också men det kommer bli alldeles supermys med mina superunderbara tjejkamrater  hhi puss ciaoooooooo

ps jag längtar till midsommar. vad sägs om ett firande likt det på bilden ? hur ska ni fira er midsommar ?



Kommentarer
Postat av: Sara

Vad ska ni göra i helgen?

2010-06-12 @ 14:36:16
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0