TOP TRE PÅ MIMERS STUDENTFEST.

vad kan man skriva i detta inlägg? om jag ska sumera gårdagens bravader, för det kan man väl kalla det? jag gör en top tre (för det är the magic number!) lista på kvällens höjdpunkter. förutom allt härligt mys och gos before the night, och allt som sades och människor man mötte i kön in och under kvällen.

3. snacket om livet, om personer, om folk, om känslor om allting och ingenting med humor, ilska, kärlek, ironi, och ja, allt annat som finns JAG ÄR INTE SVENSKA EXPERT.

2. toalettbesöken, VAFAN. vattenkrig? eller vad fan fick man på sig av en viss lite kemiskt i obalans fille? så det var INTE bara svett, när jag var så jävla blöt (misstolka inte!) utan det var faktiskt någonslags vätska (OCH INTE KISS DÅRÅ!) på mitt huvud, och anledningen till att sminket verkligen var så PUNK 1998! tycker ändå jag bara såg lite coolare ut, så det var ju bara ett +.

1. självfallet, dansandet på den jävla högtalaren som gave us the music to loose control, dock inte enbart superduper bra. jag menar, HEJ ALLA BLÅMÄRKEN FÖR ATT KOMMA UPP PÅ DEN FETA GREJEN? men självfallet det som gjorde kvällen! varför dansa på ett golv packat med människor när man kan synas, verka coolare och få beatet rakt underifrån sig? just saying.

OCH NU BJUDS DET PÅ LÖRDAGSGODIS.>>>












nu sover fille, jag freddan my self funderar på det exakt precis likadana
man blir ju sliten sooom kändis på partäääj och jo just det

KVÄLLENS BÄSTA RAGG:
en svarttaxi blatte mullig kort gubbe som erbjöd sig sina tjänster, MUMMA we like much! och så tror jag nog att han jobbar med svarttaxi för att ja, dom tror väl det är det dom ska?

Kommentarer
Postat av: fille

yesterday was AWESOME<3

2010-06-05 @ 22:51:30
URL: http://filippaochfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0