TJOLALHIPPPPHOPP

frukosten avklarad, det blev...

plopp (396 kalorier! = ungefär vad en frukost ska inneha, typ femhundra.. alltså både enklare och smalare att ta en chokladkaka!)  OCH SÅ KÖR JAG PÅ HATT IDAG, litee håkan sommar dunder bra feeling!

mmmmm och vadå färgat håret fille???!?!? du verkar lite vilsen.. eller??!?!


och häromdan vart jag fills och en kamrat till oss på liseberg, måste dela med mig av minnena i form av bilder? why not... och dessutom, VI VANN mycket på rad för att vara vi.. men så ere... hjulen ville oss bloggerskor något bra denna gång så vi ska göra reklam för dom! absolut, must have been why.





det var segt att ladda upp så jag låter bli just nu rawr!!!!

nu ska jag kila iväg för att senare hålla på med expiriment #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0