FRED OCH KÄRLEK

jag känner mig som en pet-flaska som snart pyser över ! jag har packat nu återstår att se att tältet är helt och att hälla över saft i petflaskor eftersom det är ajjabajja med glasflaskor, och att tillverka min och twinsis camp-skylt surprise surprise ni får se den när ja kommer tillbaks från kärleksveckan ååååååååååååeh för imorgonbitti startar färden mot daaalarna ja minnsan ska klara mig utan kajjsan en hel vecka shiet aa fysiskt altlså för vi kommer ha kontakt med våra cell-freakking-phonies ofc ! mmmmmmm var det någon som sa  freeeeakkking bra musik och freakkking härligt underbart folk JAG SA DET !  ha det underflunderbart PEACE AND A LOT OF LOVE MY ANGELS <3






uppdatering:
suck, jag vill också! men är man inte alert se där, då hamnar man inte på en freds festival som bringar mycket kärlek! nästa år så, då är det mig ni ser näck med en vinflaska springande vid tälten /// karrrrrrååååå-freedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0