för tekniska är bägge fille och fredd



fille kan inte det här med mobiltelefoner medan JAG INTE KAN DET HÄR MED ATT AVINSTALLERA FUCKING PROGRAM PÅ FUCKING MAC DATORN (skryter lite, har mac dator WOH) mmmm och ändra språk och inställningar och.. och allt. brukar ni också ha problem? visst blir man typ aggresiv för sig själv när ingenting går som man vill GRRRR!!!!!

trevlig lördag, allt från mig idag. ciiiiao

ps. LUNGA ER, fille dog inte, det är endast ett uttryck. ds.
ps 2. coola brudar använder skype .ds.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag brukar slå datorn i ilska. Detta fungerar inte ska jag säga dig/er - Den går sönder :( Hänt ett flertal gånger! :<

2010-06-12 @ 23:48:40
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0