Ett sista minuten tips till alla tjejor som skall på P&L

Bär inte med er för mycket alkohol. Nu tror ni jag är duktig besserwisser som förespråkar att tjejer inte skall dricka på en festival där faktorn för att bli våldtagen är högre än om man sover i ett hus med en finsk pappa. Nej, utan för att:

- Om du bär för mycket förstörs din rygg.
Varför utsätta detta när alla grabbar på festivalen bjuder?
Liksom, satsa på en snygg mugg istället. Mucho grejt!

Min mallan aka filippa är alltså på P&L och första natten hade varit perfecto, hon hade bara gått runt med en mugg och fått massvis med sprit! Säger bara det. En fin flicka behöver aldrig anstränga sig för mycket. Det löser sig om man chillar.

Som när jag var på kryssning, HUR MYCKET TJÄNADE JAG INTE DÅ UNDER EN KVÄLL IN I SPRIT? jag bara undrar. En summa för stor för en ungdoms plånbok, säger det, far away.

Ha en mysig tisdag mina vänner, hoppas ni fick nytta av tipset. Kan väl slänga ett tips till alla killar såväl: PACKA DEO, PACKA PARFYM, PACKA KALLINGAR!

Så, nu har jag gjort ett jämställt inlägg.
Peace out!

Tips på billigt snygga muggar!


Cirkus pris: 495:- Klädkällaren


Cirkus pris: 987:- Ullared


Cirkus pris: 0.99:- Kissies AB

Kommentarer
Postat av: Sofia

den sista va fin :)

2010-07-01 @ 12:19:47
URL: http://sofiaahrnberg.blogg.se/
Postat av: lucke

allt bra idag? :)

2010-07-01 @ 12:36:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0