delar med mig av mina innersta hemligheter bara för er

godmorgon jag ska börja denna underbara morgon med att göra en hemlighet till en offentlighet:

Jag har en lustig relation till reklam, en slags kärlek eller förkärlek vad är det för skillnad egentligen? Bäst jag slår upp det i ordboken brb.

Förklärlek= tycke ,böjelse,svaghet,sympati,fäbless. Ja där ofentliggjordes väl ännu en hemlighet. jag har alltid svenska ordboken vid mig när jag sitter vid datorn, löjligt kan tyckas men ack sikket ordförråd man fått efter alla dessa år med ordbokens sällskap vid datorn,ska nog börja ha den med mig också när vi tuistar, ja vi ska ju vara turister i vår kära stad göteborg. Men iallafall min lilla fäbless för reklam handlar inte om att jag sätter på tv'n för att titta på reklam nej jag hatar när det kommer en kass bilreklam och avbryter en fantastisk film om det är så att man tittar på film där. Nej men ibland kommer det sånna fantastiska reklamglimtar ni alla vet nog vad jag menar, det finns vissa företag som verkligen har DET , dessa är  bland annat systembolaget och telia ,även ica .
Eftersom jag, enhundsomsmall, fixade spotify igår(:$) så tänkte jag dela med mig av min fantastiska upptäck, en lista med reklammusik : Reklammusik.se yope you'll enjoy it !

SES PÅ VATTENKRIGET 13:00 @ KUNGSPORT PEEPS !!!! xoxo fillan

Kommentarer
Postat av: stalker

xoxo wonderfull!!

2010-06-06 @ 11:36:51
URL: http://er blogg är bara bäst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0