BEACH 2010! en freddan sviker aldrig

meningen med måndagen var ju att filippa och fredrika skulle träffas ha ett äkta 80-tals gympapass! MEN dessa planer gick dock ner som titanic gjorde PANGPOM down down down....(pga privata anledningar!!)

MEN FAN DÅ tänkte freddan JAG VILL INTE SE NÅGRA ÄCKLIGA MÄNNISKOR PÅ BEACHEN, dags att ge dom ett pass!!

SÅ DÅ GÖR JAG DET SJÄLV, WITH OR WITHOUT YOU  tänkte jag såå nu äre gjort!!!


OUTFIT BILDEN FÖR ETT IDELT PASS!! höga shorts matchade med höga strumps!!


hoppas ni tänker på vem de var som gjorde er snygg efter detta hetiska dunder balla pass!

Kommentarer
Postat av: filippa

du kämpade tappert ! jag tror faktist du räddade några tjockisar med din video <3<3

2010-06-08 @ 12:19:50
URL: http://filippaochfredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0