DÄRFÖR BLOGGAR JAG INTE SÅ MYCKET..

för att min energi är urladdad, min depå är slut.. jag kan inte vara en freddan utan min filippa, kan inte vara en äkta karrå utan en mallan.... nejjjjjjjj liksom. DÄRFÖR VILL JAG AV EGOISTISKA SKÄL ATT DU KOMMER HEM BUMS MED DET SAMMA! för jag typ, saknar dig!

skulle kunna göra en mega lång lista på varför jag saknar dig och varför du behövs här hemma, men som jag nyss sa: JAG ÄR URLADDAD AV ENERGI, så väljer en väl vald låt liksom, since we're soul sisters!

hey soul sister i don't wanna miss a single thing you do tonight
- vilket jag gör när du är borta!

just in time, i'm so glad you have a one-track mind like me
you gave my life direction, a game show love connection we can't deny

.....
you see, i can be myself now finally, in fact there's nothing i can't be
- du veeeeet vad jag menar med deeeet och åhhhh tacka för att du tycker om björn gustafsson tacka för det och tacka för nya året 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0